Friday, November 03, 2006

Første gang som blogger

Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette tidligere?
Hvor mye enklere vil det ikke være å holde kontakt med dere hjemme i Norge?

Så Den første tiden her som blogger vil være å fortelle hva som har skjed frem til nå og legge ut bilder. Det kommer til å ta en liten stund til jeg er oppdatert men får nok tid.

Tiden til nå har vært hektisk med en tur hjem til Norge midt i perioden for å fornye visaet, eller rettere endre det til et som gjorde det mulig for å meg å jobbe her som instruktør i to år.

Jeg holder på med min kommersielle utdannelse nå og begynner på instruktør utdannelsen i løpet av desember. Håper å være ferdig med alt til slutten av januar eller i løpet av februar.

Kommer med mer senere.

8 comments:

Svend Ole said...

Gratulerer som blogger, Terje. Har du lov til å ha med passasjerer på treningsturene dine?

Svend O

http://www.flickr.com/photos/golf/

Terttit said...

Ja det er fullt lovlig, så det er bare å komme.
Når tenkte du å komme da?

Svend Ole said...

Det var bare et spørsmål :-) Hva med videofilming om bord? Trengs det tillatelse til å filme/fotografere over by og land? (Jeg har pressevisum og arbeidstillatelse).

Terttit said...

Nope, så lenge du ikke flyr over restricted område.
Ligger noe bak dette, hva??

;-)

Svend Ole said...

Vi får se hvordan det blir med USA-turer i måendene fremover :-)

Terttit said...

Hadde vært gøy om du kom da.
Prøver å legge ut bilder fra flickr her men ikke noe hell

Svend Ole said...

Gå inn i et bildene dine på Flickr. Trykk "BLOG THIS" over bildet - og følg instruksjonene. Enkelt. Da blir det slik som her: www.kvilesjo.no.

Terttit said...

som du ser så har jeg klart og legge ut bilder. Flink jeg ;-)